Πεζοπορία στα Μετέωρα: Χαρακτηριστικά Διαδρομής

• Ώρες πορείας: 2 ώρες
  • Σήμανση: Αρκετά καλή

Περιγραφή Διαδρομής

Η Καλαμπάκα ανήκει στο νομό Τρικάλων και απέχει 22χλμ από τα Τρίκαλα.

Η αφετηρία της πεζοπορίας είναι το τέρμα της οδού Κλεισούρας όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία το χαρακτηριστικό βανάκι.

Το πρώτα μέτρα της διαδρομής κινούνται σε πλακώστρωτο μονοπάτι και είναι αρκετά εύκολη. Σε πολλά σημεία έχουμε πίσω μας θέα την Καλαμπάκα.

Καλαμπάκα

Αφού έχουμε διανύσει 1000 μέτρα φτάνουμε σε μία διασταύρωση με χαρακτηριστικό ένα μεγάλο βραχο. Αφήνουμε το πλακόστρωτο μονοπάτι το οποίο συνεχίζει προς την Ιερά Μονή Αγίας Τριάδος Μετεώρων και στρίβουμε αριστερά πριν το μεγάλο βράχο.

Από αυτό το σημείο η διαδρομή μας κινείται στο μονοπάτι του Meteora Trail Run καθώς διακρίνουμε και μικρές πινακίδες με τη σήμανση του αγώνα. Το μονοπάτι γίνεται ανηφορικό και επίπονο και χρειάζεται υπομονή, ωστόσο μετά από 500 μετρά γίνεται ήπιο.

Έχοντας περπατήσει 2χλμ από την αφετηρία συναντάμε τον ασφάλτινο κεντρικό δρόμο και απέναντι μας βλέπουμε την Ιερά Μονή Ρουσάνου. Θέλει προσοχή σε αυτό το σημείο καθώς δεν υπάρχει σήμανση και λίγο πριν βγούμε στην άσφαλτο στρίβουμε αριστερά στο κατηφορικό μονοπάτι.

Ιερά Μονή Ρουσάνου

Η διαδρομή μας κινείται μέσα σε πυκνή βλάστηση και ανάμεσα στους βράχους των Μετεώρων. Έχοντας διανύσει 5 χλμ και λίγο πριν φτάσουμε στο Καστράκι το μονοπάτι μας οδηγεί στα αριστερά φτάνωντας στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου – Τρανή Εκκλησία.

Πεζοπορία στα Μετέωρα

Ακολουθώντας τον κατηφορικό δρόμο φτάνουμε στην Καλαμπάκα και στο σημείο που ξεκινήσαμε την πεζοπορία στα Μετέωρα.

Ηλεκτρονικό Αρχείο Διαδρομής

Μπορείτε να κατεβάσετε όλα τα αρχεία των διαδρομών μας με 2,00€. Δείτε την λίστα με το αρχείο των διαδρομών πατώντας εδώ.

Μετά την αποσυμπίεση του αρχείου μπορείτε να το ανοίξετε είτε με την εφαρμογή Wikiloc είτε με το Gaia GPS.

Μετέωρα

Δείτε την πεζοπορική εκδρομή μας στα Μετέωρα